jueves, 28 de junio de 2012

Dijous 28 de Juny

Bueno bueno la ROJA  a la final de la Eurocopa! suposo que aixo va de conya per distreure a la gent del pais i despres ja vindra tot el xaparron de cop!! be si a algu li serveix per no pensar doncs benvingut sigui, jajaja amb qui es la final?
Per aqui tot be, fa moltissima calor aquests dies, avui tenim una mica de brisa per sort! per la nit es fa dificil dormir i aixo que es baixa temporada. Esta tranquilet de gent aixo, una mica mes de moviment no estaria malament.
Tinc noticies d'ultima hora, torno cap a la Plana a viure, si si ja tinc piset llogat a Folgueroles i de moment estare una temporada per alla. Ara toca buscar feina. Aprofito el blog per fer correr la veu, qui sapiga alguna coseta ja m'ho dira. Si pot ser una feina exotica i de matins seria fantastic jajaja posats a demanar no? jajaja
Intentare posar fotos en breu, una varietat de la flora i fauna que hi ha per aqui.
Ja em queda menys per tornar. Uns dies abans de marxar anire cap a Granada a fer de turista, en tinc moltes ganes doncs diuen es una ciutat preciosa.
Les classes amb els nens van molt be i anem fent progressos. I jo i les meves mil picades de mosquits continuem igual, plena de craters del tamany d'un volca i de taques a la pell i ben blanqueta... talment no sembla pas que hagi anat al Caribe!
Espero les vostres noticies, espero que tots estigueu be i disfruteu d'aquesta caloreta que teniu anant a la platja, la nostra Costa Brava es fantastica!
Ciao a tutti!

2 comentarios:

  1. La final que tant t'amoina és amb Italia, que estan tan malament com nosaltres o pitjor.

    En fin:

    A por elloos, oee,
    a por elloos, oee,
    a por elloos, oeé,
    a por éllos, eo é.

    Per cert, no sé si n'estaves al cas, però ha sortit per primer cop en un sondeig d'opinió que el vot independentista supera ja al nacionalista.
    Tan sols per un 51-49, però és un començament ...

    Take care, darling.

    ResponderEliminar
  2. Holla guapi!! Per aqui tot molt be! A casa piscineta amb els nens i esperant les vacances!!!! Ja queda poquet!!!
    Moltes ganes i molt contents de que tornis a la plana!!!
    Pel que fa a aquesta final esperem que perdin aquests espanyols!!
    Visca Catalunya Lliure!!!!!!!!!!!
    Un petonasso molt gran!!!
    

    ResponderEliminar