martes, 19 de junio de 2012

No funciona Iphone

Bones a tothom! primer de tot us comento que no tinc iphone, no se que li passa pero esta com bloquejat.... no se quan  funcionara. Per tant,  nomes estic dispon ible via mail sempre i quan funcioni  internet que no depen de mi ja sabeu.
Ahir va fer molt  bon dia, el mar esta tope tranquil fins i tot a Derek's!  evaig aprofitar per banyar-me i fer esnorkel. Aixo si sense sol perque es entrar jo a l'aigua i de cop  el sol tapat, quina sort que tinc oi? es Murphy total.
Avui dimarts 19 de Juny fa un dia preciós, es veuen tots els colors del lmar Caribe, impressionant. A veure si tinc mes  sort i quan  em banyi mes tard no es tapa el sol, estic tope blanca! ho dic en serio i semblo un colador de la quantitat de picades de mosquits que tinc. Dec fer tanta  penar que fins i tot l'altre dia el Fabio, un brasilenyo que ven collarets fets a ma, em va diir : esto no puede ser Monica, esto es terrible!. Total que es va oferir per  comprar-me un unguent que comprara no  se on que diu que va molt be. Jo com que ja no se que provar doncs li vaig dir que si, lo que no mata engorda! ( espero que no gaire).
D'avui destaco que hem  trobat ous de tortuga a la platja de Derek's. La Lola ha vingut a primera hora del mati a ensenyar-me'n un, jo estava tope adormida i no podia ni obrir els ulls. Els ous han acabat dins una palangana, n'hi  ha com 100! els estem custiodant  i perr la nit els posarem a la sorra pero en un  lloc diferent. El motiu es que uns nois aquest mati estaven buscant ous per la platja i han vist els nostres ! l'Anna els ha vist i ha anat corrents cap alla per evitar que els agafessin, aqui  se'ls mengen!!! i tambe maten a les Tortugues! Ells no tenen la nostra consciencia en aq sentit...  

No hay comentarios:

Publicar un comentario