viernes, 8 de junio de 2012

Les classes

Hola a tots/es! Potser que expliqui alguna cosa de les classes i dels nens no? Ja fa pràcticament un  mes que estic aquí i les classes van molt bé. Al principi em va costar una mica organitzar-me però ara ja ho tinc per la m`. Els nens es porten molt bé, tenen dies com tots els nens i  de vegades es fan els locos pero bueno ja se sap són nens. Veig que anem fent progressos i això m'anima. Demà tenim petit exàmen jiji pero coseta light.
Avui hem fet un esquelet amb paper i cartulina, m'estic tornant una manetes!
Ara som al frente, al poble. Estic amb la Lola.Fa molta calor avui! despres cap a Derek's, llegir i sopar aviat com sempre. Els dinner son genials! Pujo més fotos quan la tecnologia m'ho permeti. Ja he llegit 4 llibres! Us aconsello Màrmara de la Maris Pau Janer, és molt bonic de llegir!
Petons, espero  que tothom estigui bé i aguanteu aquesta crisi com es pugui!

No hay comentarios:

Publicar un comentario