sábado, 9 de junio de 2012

Un dissabte normal

Dissesabte 9 de Juny,  porto gairebé un mes. Ja tinc ganes de veure la meva gent i de menjar un bon pà amb tomàquet!!mmmmm  Ara per la tarda tinc festa i demà tot el dia. Demà diumenge aniré a la illa gran a fer un vol i al banco, m'he quedat sense calerons. A veure si fa bon temps i tenim un viatget tranquilet amb la panga. Ja us diré què tal ha anat.

Avui he mirat per primer cop les noticies a La Vanguardia, mare meva Espanya intervinguda! ja es veia a venir! encara que ho disfracin del que faci falta. Com diu un meu amic amb el que estic d'acord  ara toca la Eurocopa i després ja ens deixaran anar alò en plan "patapuf!". Mare meva quan torni no sé si trobaré casa jajaja en fin, espero que algú m'arreplegui a casa seva. Sóc bona cuinera i netejo súper bé! sóc silenciosa, prometo que no notareu la meva presència!
Aquests dies a Derek's estem tranquils, ara només  hi ha una parella de turistes de Toronto. La veritat és que els canadencs són molt sociables en  general i amables.
El temps aquests dies és: gairebé sempre fa solet de bon matí i després es complica. No hi ha grans tempestes, plou de tant en  tant. A Derek's sempre fa vent, estem a l'extrem nord de l'illa i es nota. El mar poques vegades està en calma. Ja he tornat dos cops en panga a Derek's des del poble. Està bbé perquè tens una panoràmica de l'illa molt bonica. Ara bé, com que el mar no està maii en calme he passat una mica de por els dos cops fins a arribar a tocar terra firme. Crec que no sóc massa marinera ni aventurera, jijji una teacherr més aviat de city!
Un petó, espero els vostres mails. Aquí són el meu alicient diari!
Per cert Patrícia felicitats per el primer aniversari de l'ariadna!

1 comentario:

  1. hola reina.... ufff quin cranc més gros he vist amb les fotos, ara entenc el que expliques..brrrr, pell de gallina...nena cuida't les picades de mosquit tela quines cames portes, fet un defecio..jijiji, la mama diu que no t'ho rasquis que et quedaran marques i que vagis a l'illa gran amb una farmàcia,, ja saps la mama sempre patint perquè estiguem bé, nosaltres també tenim mooooollllttees ganes de veure't i t'oferim la casa que deies, a canvi de netejar, cuinar i fer de tieta.. jijiji, vaja que jo amb tirare la bidorra padre..., ja veus els espanyolitos com estem però com bé dius tú ara tota la Roja..que això és molt important mentrestant els pobres pringadets treballem 10 horetes el dia i amb penes i miseries ni arribem a final de mes, això si diuen que no ens tocaran pas més la butxaca, ni retallades ni pujades d'Iva..jijiji, quina gràcia que fa quan els sens, bueno rius per no plorar, tothom a de fer com nosaltres ara a l'hora de sopar Bob Esponja,,, ole ole ben feliços.., bueno kuka avui ens parlem per l'Skype que la mama serà aquí i així ens veure les cares, a veure si el Nil ja ha arribat del camping i també us podeu veure, està preciós és una ermusura de nen, bueno ja ho saps, aquí no deixo ni un sol dia de pensar en tú tinc ganes d'abraçar-te d'estar el teu costat ets la millor la germana que podria desitjar forta, valenta possitiva i sempre el meu costat en els moments més difícils. T'estimo reina, el dia que et vingui a buscar preparat et penso fotre un axuxon que ja veuràs...

    ResponderEliminar