miércoles, 6 de junio de 2012

Tortuga!!

La nit del dilluns al dimarts vam veure una TORTUGA enorme a la platja de Derek's!! encara estic alucinada! preciosa!! estava posant ous!! ens va avisar la Salmira que l'havia vista a la platja!! vam anar tots cap alla corrents i emocionats!! Li vaig tocar el llom, diuen que porta bona sort! Penjo fotos per compartir amb tots vosaltres aquesta experiencia marevallosa! Era un dels meus somnis!
Per cert avui , es dimecres, de bon mati hem vist una COBRA!! si si una serpota, el Surya la portava agafada per la boca, mare meva! estava aprop de la meva habitacio!! mare meva! ja nomes em faltaria aixo! haig de confessar que la serp era maca la veritat pero com mes lluny millor! quan pugui pujo fotos serpota.
Poca cosa mes a comentar, aqui tot be i tranquilitat. Llegeixo molt!
Petons i records per tothom, trobo a faltar la meva familia en especial la meva mare. Tinc ganes enormes d'abracar-la!! ( no funciona be el teclat, disculpeu per faltes, etc etc).
Espero els vostres mails, tambe m'animen i m'apropen a la vostra realitat!

2 comentarios:

  1. Eiii, nena on es la foto de la tortuga?? que guai nenaaaaa... quina sensació no???
    Aquí pensem molt en tu, jo molt ja que tinc molt temps ;)) i et noto adaptada ja al medi... ara et miraré què veig per tema de les picades de mosquits... ggrrrr
    Aquí tot més o menys igual la veritat. Aquests dies es parla molt de la Prima de Risc, disparadíssima, i clar ara tothom es fa el sorprès.. com ha pogut passar això??? quin món de mentiders... butiflers!!! resulta que ningú ho veia a venir, y yo me lo creo... ara els mindundis a pagar els plats bruts saps???
    Com a temes dels que ens agraden candents a en Jesulin li subasten Ambiciones, la Pantoja diu que es igual de culpable de la Infanta Cristina (perdoneu pero algu ho havia de dir), ahir van fer un reportatge a TV3 de la Plana de Vic que fliparies... ens van deixar com uns rurals de primera.. pppfff... no ens coneixen a nosaltres ;-)) jejeje...
    Avui tal com the dit al Watts he parlat una estona amb la teva mare, està orgullosa de tu, veu que et vas adaptant molt bé :)))
    T'envio un petó molt gran preciosa!!!
    Demà nena ja farà un mes que vas marxar nena!! uauuu... ets la Meva Heroïna!!! mua mua mua

    ResponderEliminar
  2. PICADES - INFO QUE HE TROBAT:
    Si prefereix una solució casolana, el vinagre i els olis essencials de llimona o lavanda diluïts en aigua i aplicats sobre la pell són un repel·lent eficaç contra els molests mosquits.

    Remedio para las picaduras de insectos #1: Extraer el dardo o aguijón del insecto con una pinza para las cejas o con las uñas sin apretar la zona lo que evita que el líquido tóxico de la picadura se extienda más. A continuación se debe colocar una bolita de algodón empapado de vinagre y sujetar con una tirita.

    Para que no piquen los mosquitos

    Semillas de eucalipto – Para evitar picaduras de mosquitos, especialmente en esas noches de verano, coloque unas semillas de eucalipto machacadas en su almohada.

    Vinagre de manzana y clavos de olor – Para que no lo molesten los mosquitos, llene media taza de vinagre de manzana y agregue unos clavos. Untese en la piel.

    ResponderEliminar