domingo, 3 de junio de 2012

Flora i Fauna

Resumidament: aquí hi ha molta varietat d'ocells, d'insectes, de sargantanes, de  crancs... hi ha  Iguanes molt grans. En vaig veure una fa  dies que pensava era gran però`els nens em van dir que no que era petita jajaja espero que me'n caigui  cap per el camí de tornada. Segons els nens això pot passar. No vaig voler preguntar perquè, si algú  entès en Iguanes m'ho vool explicar li ho agrairé molt! jajaja Ara hi ha veda, o sigui que també se les mengen! pobriques!
Tambe hi ha veda per cacar una mena de palomes, coloms molt grans una mica lletjos la veritat.
I l'estrella de la corona  són els cangrejos. Els meus grans són de color geis-blau!! si si blau! la veritat són molt bonics però molt grossos per el meu  gust. Es veu que son tant bons. Intentaré fer una foto pero  penseu que ara com ara quan passo per la  zona que he batejat com a cangrejolàndia (arriban a Derek's) tinc prou feina per saltar , cridar i mirar els cangrejos a mateix temps. Encara no estic llesta per parar-me amb normalitat i fer fotos. Passo el més rapid que puc per allà! jajaja
En quan als arbres, hi ha moltes palmeres, tambéhi ha pltanos de moltes varietats ( ananes...), hi ha mangs per tot arreu. Sembla que caigguin del cel ! i Pinyes! si algúes pensava que cauen de l'arbre  dooncs no jajaja surten  del terra!
Ciao! petons i records prtothom!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario