viernes, 15 de junio de 2012

Divendres

Com va tot gent? espero que aneu tirant. Aqui tranquil, plou bastant aquests dies i poca cosa a fer. Els camins estan super enfangats. Hi ha molt poc turisme, ara el mes de Juny es el mes fluix de tots. Tambe hi ha poca feina, veus la penya gandulejant per aqui i per alla. Crec que no us he explicat que vaig anar a una botiga a mirar roba, be no us penseu que es una botiga com les nostres eh? jajaja la gent te botiguetes a cases particulars. Aquesta es bastant mona i es veia roba maca. Entro a dins i em trobo a la dependente estirada dormint a la seva hamaca, alla al mig de la botiga us ho juro que es tal qual, jajaja un seu vei que mirava la tv ( como no!) li va dir amb no se quin idioma ei que hi ha una noia aqui que vol mirar roba... total que la tia aixeca el cap tope sobada de la hamaca i em diu que passi cap a dins fotent uns badalls per flipar. Entro i miro la roba i es clar necessito saber quan val, total que agafo una brusa i haig d'anar jo cap alla a la tipa que torna a dormir ( no us penseu que es va aixecar ni rers d'aixo) i li dic How much it cost? es a dir, quan costa i ella tant i jo a vale gracies. Ella que fa un badall i torna a dormir. Jo miro una altre brusa i vinga altre cop alla a despertar-la per demanar el preu jajajaja un xou. Al final vaig marxar, em venia son amb tant de badalls, jajajaja
Avui venint cap aqui al Frente m'he trobat  a uns nois joves en una casa alla al jardi sense fotre res, no se que parlen tant. Total que passo per alla i ja us podeu imaginar: corazon, que alegria verte, que nos alegras la tarde, mi amor... jajajaja mare meva i jo passant a tota pastilla, com mes rapid i lluny millor, son com lapes! Sort que d'aqui a 4 dies ja es la epoca de pescar la llagosta i d'altres peixos i tots a treballar als barcos uns dies! menys mal!
Aquests dies a casa l'Anna i el Derek tenen uns convidats, una gent de Managua, uns amics molt simpatics i macos. Tenim companyia, Crec que el finde arriba una familia. Ciao!

No hay comentarios:

Publicar un comentario