sábado, 30 de junio de 2012

Dissabte 30 de Juny

Avui es dissabte i ja hem acabat les classes. Aquest finde hi ha uns gent de Texas (Dallas) i tambe unes  noies de Mexico lindo y querido! estic contenta perque cada dia entenc mes l'angles i si be em costa entrar en les converses per falta de practia les entenc forca be i aixo m'anima. Confirmo que lo ideal es aixo, practicar i parlar i escoltar molt a gent parlant aquest idioma, es la unica manera de parlar-lo.
Avui com que es dissabte anirem a sopar fora pero no se on... espero que no agafem la panga del Derek, encara no te la gran arreglada i encara anem amb aquesta altre que sembla de joguina, jajaja
Respecte al tema de la final Europea... ja estic al corrent, o sigui que finalment espanyolitos contra italianitos, pot ser divertit el partit tenint en compte la situacio economica penosa dels dos, tambe d'Italia. Per els dos paisos sembla que guanyar aquesta copa es com una mica d'aire... per part meva espero que no guany Spain, mes dosis d'espanyolisme i de somos los mejores no crec que les puguem aguantar ( encara que juguin molts jugadors del nostre estimat Barca). No tanta historia i que ens donin el que ens pertoca als catalans, que ja esta be la broma no?
Ja estem a 1 de Juliol, ara si estic a la recta final i en pocs dies torno a caseta amb la meva gent! jo tambe tinc ganes de veure/us i donar-vos una bona abracada!
Aqui tot continua igual i molt tranquil. De tant en tant veiem passar un o dos helicopter, normalment es la poli. Aquesta zona es utilitzada encara avui en dia per els narcotraficans colombians que passen per aqui i van cap amunt... per el que m'han explicat alguna vegada ha arribat fins i tot aqui a la illa una barca plena de cocaina! jajaja es veu que una vegada en va arribar una i el capita va fotre el camp i va deixar la barca alla plena de tot... en pocs minuts la gent del poble van anar a buscar paquetets i se'ls van endur cap a casa seva. Els turistes no sabien que passava... tot de gent carregant i descarregant paquets del barco... jajaja uns quants es van endur un bon pico cap a caseta. La veritat es que aqui de policia encara no n'he vist ni un en tot el temps que fa que estic... ni al centre del poble. Es com si no hi fossin.
El temps ha canviat de nou, torna a fer molt i molt de vent. No us he explicat encara res dels perills dels cocos i les branques de les palmeres. Alla a Derek esta ple de cocos! quan cauen fan un soroll estrepitos! una passada! son molt grans a mes a mes! se sent un PAF!!! si et cau al cop penso que has de morir o quedar tonto de per vida! Lo altre son les branques de les palmeres que cauen continuament... la nit passada ens en va caure una a sobre d'on dormim jo i el Sebastian, l'instructor de Diving. Gairebe m'agafa un cobriment, va caure just sobre la meva teulada! el susto va ser tant gran que no vaig dir ni mu! em vaig quedar muda! ara quan surto a mitja nit per anar al wc vaig amb molt de compte no sigui em caigui un coco o una branca d'aquestes al cap!
Apa vinga a disfrutar de l'estiu i aprofiteu el solet i la platja! i passeu com es pugui aquesta onada de calor infernal! Aqui estem forca fresquets amb l'aire que fa.
Ciao!

1 comentario:

  1. Monipeni !!!

    Van ja 4 dies de juliol i seguim delerosos de continuar llegint les seves peripècies !!!

    Imagino deus haver anat de bòlid amb la preparació de la diada nacional dels USA ...

    ResponderEliminar