domingo, 10 de junio de 2012

Sopar i sortida amb la barca per la nit

Bones!! al final no he anat a Big corn. Fa molt mala mar i no es aconsellable agafar la panga a no ser que siguis un autentic suicida i crec que jo ja he cobert el cupo de moment d'aventures.  Ahir vaig estar tota la tarda per el poble i quan arribo a Derek's em diuen que van a sopar al poble! vinga altre cop cap alla! jajaj estava reventada! pero vam anar amb la panga del Derek. Feia mal temps, una por! l'anada encara va estar be. Vam arribar a desti sense complicacions. El sopar molt bo, un carpaccio de peix mmm i una copeta de vi i de postres un cheesecake bonissim! ( no funcionen els accents, sorry). Va estar be el sopar amb tota la familia i vaig poder practicar una mica el meu frances macarroni amb el Sebastian.
La tornada... no se com explicar-ho. Mala mar pero el pitjor no es aixo sino que anavem sense llum, es a dir amb un lot i en plena negra nit. El capita, el Derek, anava encenent el lot de tant en tant per allo de mirar que no trobem un altre barco, una roca etc.. tope flipant. Vaig resar per dins tota l'estona fins que vam arribar a la platja veina de Derek;s. Alla vam deixar la barca. Uf! pero aleshores l'Anna diu, ara hem d'anar fins a casa i passarem per el corredor dels cangrejos!!! mare meva se'm van posar els pels de punta. Efectivament es un caminet que boreja la platja, amb uns cangrejos dinosaures, vaig flipar! una por, un estres, una angunia! ho sento pero no vaig tenir valor de fer cap foto. Prometo pero que abans que torni en fare una, ja veurem com ho faig pero us envio la foto com sigui. Ei que consti que son molt bonic, realment son blaus i grisos, una passada pero quan te'ls trobes alla al cami davant teu i venent cap a tu... arrrrrr uns crits. jajajajaj semblo de city total!
Espero que hagiu tingut un bon diumenge, per mi tot just comenca ara! avui fa dia lleig i mala mar. Es dia de relax, calma, dormir, escriure, llegir, netejar la roba alla al safareig de les iaies ( com es feia abans), jugar amb els nens que son preciosos, potser ballar el waka waka amb els nens... ja veurem.
Ah estic pensant marxar dos o tres dies abans de lo previst per anar a veure la regio de Granada, a la peninsula. Diuen es molt i molt bonica i es la zona potser mes turistica de Nicaragua. Crec que ara que soc aqui haig d'aprofitar.
Ah me'n oblidava. M'ha comentat l'Anna que la illa de supervivientes esta aqui molt aprop jajaja als cayos miskitos. Els camares de vegades quan fan break venen aqui a Corn Island. Que fort!
Kisses to everybody!

1 comentario:

  1. Hola bonika!!! Estic contenta que t hagis adaptat mes al panorama.... Ets molt valenta! Ara, que quan t'imagino veient aquestes bestiotes em faig un bon fart de riure tota sola! Jijiji! No pateixis, quan tornis tens lloc a casa meva, ara que estas acostumada a estar amb nens, pots "domar" una mica l'Oriol, no et sera difici!!! Jejeje! Esta molt i molt divertit!! I la Laia una princesa com sempre, parlem molt de tu i sobretot alucina amb les fotos dels animals i aranyotes!!!
    Be, esperem mes aventures!!!!
    T enviem un petonasso i una abraçada mooooolt gran des de la que pot ser la teva casa si ho necessites!!!
    

    ResponderEliminar