sábado, 23 de junio de 2012

Dissabte 23 Juny, revetlla de st Joan

Bones! crec que ara a aquesta hora tots esteu celebrant la revetlla de St Joan i estem en pleno petardeo jajaja espero que us ho passeu molt be.
Aqui fa molta calor aquests dies i el sol pica fort fort fort! Ara som al poble, aquesta tarda vespre anem cap a Elsa's a sopar, una zona molt maca d'aqui amb unes platges molt boniques. Per venir fins aqui avui ho hem fet amb la panga del Derek, he passat por la veritat. La seva panga normal esta de reparacio i hem anat amb la panga vella, una de petitoneta. Mare meva pensava que volcariem perque s'aixeca molt de la part de davant... uf uf uf quan he tocat terra! Jo avui torno a peu, aquestes emocions son massa per el meu body que jo em marejo anant amb patinet! aixo es massa per mi. Estic segur que a la  majoria li encantaria anar en una panga d'aquestes a tota pastilla, amb la part del davant aixecada i anar picant amb les ones... pero per mi es massa. Prefereixo tocar de peus a terra, tot i que el paisatge que es veu des de la panga es unic! ( no funcionen accents, etc... el de sempre ja sabeu perdoneu per les faltes).
Espero els vostres mails i m'expliqueu com ha anat el st Joan! aqui aixo no se celebra pero curiosament avui es el dia del Pare aqui a Nicaragua! Avui dissabte teniem projecte, res de mates ni llengua amb els nens. Hem intentat rodar una peli de piratas amb els nens, un riure! la Lola era la Sirena i el Surya el pirata xungo! ha estat un intent perque ha sortit fatal! no recordaven els dialegs, m'he quedat sense bateria a mitja gravacio... pero ens ho hem passat be que es el que compte.
Be ara si us deixo, petons i records per tothom.
Monica

3 comentarios:

  1. Hola Monica!!!! Estic mirant aquest blog!! està molt bé tot el que poses!!! ja el vaig mirar fa més dies enradera també! però ara m'he decidit a escriure!!! veig que això és genial,oi?!! aqui tot molt bé! la Revetlla molt bé!!!!i vosaltres?? ting ganes ja de veure't i que m'expliquis tot!!! nena, que ja comença el compte enrera...!!! disfruta molt!!! Records

    ResponderEliminar
  2. hola reina,,, jo encara stik out ja t'ho pots imaginar,,, Ibiza a set una passada,, miret wats ke hi ha moltes fotos, ja t'ho explicare bé, desconactada total i molta festa, hem rigut molt teràpia total..avui a dormir d'hora que ens hem de recuperar de son tinc moltes ganes de veure,t ja et queda poc.. a partir d'ara recupararem el temps perdut,,,

    ResponderEliminar
  3. Menys de tres setmanes i bajando !!!
    Ja queda menys per la retrobé !!!
    Per aquí hi ha gent que ens morim de ganes de tornar-te a abraçar !!!
    Aprofita els darrers dies, que esto se acaba, nena.

    ResponderEliminar