martes, 22 de mayo de 2012

21 i 22 Maig- Snorkel

21 Maig
He dormit de conya, per fi!! ha caigut molt pluja aquesta nit i ha fet un tro enorme! Després de la classe anem a la  platja i per fi faig esnorkel, estreno els patitos  i el kit de esnorkel que em va regalar el Jordi. Ell sempre tant detallista, pensa en tot. És una bona experiència, són les 17h tarda i hi ha moltes algues al mar però els nens es banyen tant panxos  i penso que jo també cap allà!
22 Maig
Avui és el cumple del Surya, fa 10 anyets. No hi ha classe, anem a fer esnorkel i diving al White Hole. És un forat enmig dels arrecifes on  l'aigua és tope transparent i es pot veure el fons. Hi ha taurons, mantes, etc. La visió de l'illa des de la panga és molt bonica. Talment sembla el paradís amb tanta vegetació i palmeres! Arribem al punt exacte per fer diving. La instructora baixa la primera i la segueixen uns quants valents entre ells el Surya que ja és la 4a inmersió que fa. Jo em  quedo a dalt amb la Lola i el seu pare el Derek que és el capità del barco. Em comenco a marejar tot  i  la biodramina que m'he près. Ens fiquem a l'aigua, aguanto 5 minuts  i surto tope marejada, pujo a la panga com puc i comenca el festival! vomitoo 3 cops, crec que trec la primera papilla, mare meva quin mareig! no sé quanta estona passa fins que els altres tornen de fer diving flipats perquè han vist dos taurons i no sé què més que francament en aquell moment m'importa un pitu, jo només vull tornar i tocar de peus a terra! Per fi aribem, soc la primera en baixar. Estic tope pàlda i faig un careto de pena jajajaja em diuen que és normal, que li passa a molta gent el primer cop. A veure què passa el segon cop... però això ja serà un atre dia.
mua per tothom!

3 comentarios:

  1. Ostres Moni, moooolt bo!! Jejeje! Ja et veig amb un careto blanc de flipar, jaja! Pero ha de ser impressionant! Ara, que aixo deks taurons quina poca gracia, no??
    Viu-ho tot a tope!!!!
    Petonasso guapa!!!!

    ResponderEliminar
  2. El tro nocturn no haurà estat la instructora d'snorkel que no deixaves dormir les primeres nits, no?
    Cuida't molt, t'estimem !!!

    ResponderEliminar
  3. Però que booo, bridget total!!!! hahaha... nena el mareig ja et planyo... mil petons preciosa!

    ResponderEliminar