viernes, 11 de mayo de 2012

Primer dia 11 de maig-Sortida de Barcelona destí Miami

El  primer dia no té desperdici!! sortim amb 3 hores de retars de les quals una i mitja la passem  "segrestats"dins l'avió. El vol molt plàcid, 10 hores tranquiles i no tinc veí de butaca, perfecte!
Arribem a Miami, naturalment degut al retard ens perdem la conexió amb el vol per anar cap a Managua (Nicaragua). Això vol dir que faig  nit a Miami!!  ens donen habitació individual al Sheraton de l'aeroport, no esta gens malament. Dic ens donen en plural perquè som 3 noies que anem a Managua. Casualment estem assegudes molt aprop a l'avió!! Pensava que seria la única pringada que havia perdut la conexió!
Anècdota  per riure una mica: la noia qu e tinc davant es gira a mig vol i em pregunta  si  vaig a Managua, es diu Bruna i té 20 anyets! Viu a Lleida però li dic que no té accent d'allà i em diu " la meva família és del Penedès i per això no tinc accent lleidetà"Total que resulta que els avis són del Pla del Penedès, el mateix poble que el Jordi, jajajaja encara ric. Confirmo que el món és un mocador!
He quedat per sopar ara, aquí són les 21.30h, tenim la marxa de Miami Beach al costat i som divendres....
Petons  

1 comentario:

  1. Mònica m'encanta! no podies començar la teva narració sense una exclamació!!! hahaha com he rigut!! ja et sentia "això és una vergonya"... és perfecte que el primer entrebanc l'hagis superat amb nota... bonissim... i quin luxe nena poder sopar amb 3 noies el primer dia... estic contenta que tot i el problema inicial estic segura que has passsat una nit ja inoblidable... t'estimo molt guapa!!! estic esperant ja la propera publicació, ja saps que m'ajudaras a distreuem. Mil petons transoceànics!!!

    ResponderEliminar