viernes, 18 de mayo de 2012

El dia a dia

Em llevo cap 5 o 5.30h , porto  al llit des de les 20.30h aprox, ja n'estic farta. Aqui a partir de les 18h es fa fosc cada dia i no hi  ha res a fer, només llegir. Ja m'he acabat el llibre que em va regalar la tieta Fina. El  recomano a ltothom, es  diu Mil Sòls Esplendits.
Després de llevar-me faig estiraments per l'esquena. El matí passa ràpid amb els nens. Creuen bastant. Em cansa molt això de fer de profe cinc hores i explicar mates, llengua, ciències,, geografia... una cosa és saber i l'altre explicar. Haig d'acostumar-m'hi i agafar una rutina amb els nens. Demà  dissabte  tenim classe de plàstica i tema lliure, el Surya farà un treballsobre el Titanic i la Lola sobre els Dofins. Es veu que aquí a l'illa de vegadetambé se'n veuen!!
El dimecres 16 de Maig vaig fer un vol per una part nova per mi. Vaig caminar tota l'avinguda que en  diuen The Road, és al poble. Hi ha varis cafès, de fet ara esticconectada en un d'ells. Hi ha musica per tot arreu, de diveresos  estils. Vaig pendre una coke per 35 cordobas (1,5 dòlars americans). Després vaig arribar fins a Casa Iguana, un hotelet restaurant amb  unes vistes molt boniques d'una part de l'illa. Tot és vergei salvatge. Vaig decidir que ja em quedria un altre dia allà a  fer copeta. Tornant em vaig perdre per uns camins que portàven a unes platges, vaig haver de còrrer per arribar a l'altre banda del poble i agafar  el cami cap a Derek's place. Abans  però em faig fer un min9i regal i em vaig  comprar unes minioreo que em van costar 15 cordobas, estaven boníssimes. feia dies que no probava la xocolata! Torno cap a casa amb presses i arribo just cinc minuts abans no es fa fosc! Em trobo tres crancs enormes! però ja soc a caseta! Em

No hay comentarios:

Publicar un comentario