domingo, 20 de mayo de 2012

Dissabte 20 de Maig, dia lliure

Diumenge 20 de Maig. Dia lliure per mi. Vaig a dinar al Frente (al poble).  Acabo de conectar-me a  skype i he pogut veure a ma mare, ma germana, en Nil i en  Francesc. Trobo a faltar la familia, són molt lluny.
Avui dia per passejar, banyar-me, conèixer llocs nous i espero que també gent. Més tard tornaré cap a Derek's place. Avui em toca a mi fer el sopar, he comprat unes papes en una paradeta davant el port ( 1kilo 36 cordobas).
A veure què m'espera avui, us ho explico el proper dia!
Ciao
M.

7 comentarios:

  1. a nosaltres tmb ens a agradat molt parlar amb tú, la mama a marxat contenta... li feia molta il.lusió... disfruta del dia lliure, relaxat, i mira de no trobar cap cosa estranaya avui jejeje
    T'estimo molt kuka...

    ResponderEliminar
  2. Quina enveja, nena!!!
    Et desitjo de tot cor que gaudeixis a tope de l'experiència i que et sigui totalment profitosa i regeneradora, doncs com ja t'han dit al blog, de ben segur que et quedarà enregistrada a la retina per a la resta de la teva vida.
    Chapeau per la valentia!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Qui ets?? Amb aquests noms em torneu mig boja!!
      Gràcies per les paraules
      M

      Eliminar
    2. Soc jo, nena!!!
      Et donaré una pista: A topeeeee !!!!!
      Molts petons dsd Cltayd.

      Eliminar
  3. Moooooooooooooooooni!!!! per fi!!!!! nena estic totalment desconectada de la tecnologia, no tinc el mòbil(no tinc watsap) i a sobre la setmana passada tota la setmana amb l´ordinador xafat! a part, des de l´ipad et vaig escriures dos missatges i no podia enviar-los, se´m borrava tot ufff una merda!!! ara ja ho tinc controlat, t´escric desde la feina..
    Nena, m´he pixat de riure amb les teves aventures dels primers dies,ens ho hem llegit 40 vegades i bonissim! escrius súper bé, pots fer un llibre nena pq està tot tant ben escrit..tant bé!!! ens ha agradat tant...
    llàstima del tema dels bitxus, pq ha de ser horrorós només d´imaginar-m´ho ja m´entraven totes les picors i angoixes del món..però t´acabaràs acostumant!! m´has fet riure molt però també t´he de dir que m´has fet saltar la llagrimeta...suposo que quan estàs tant lluny i soleta et passa de tot pel cap i els setiments també son com una muntanya russa!
    Nena m´agradaria estar aqui amb tú uns dies...he vist les fotos i tot i que la dutxa deixa molt que desitjar(jijijijji) vindria per desconectar de tot això d´aqui, d´aquest estrés...que tú aqui no tens eh?!! disfruta a tope de l´experiència Moni!!! t´estimem molt!!! i ara ja estarem en contacte per aqui..segueix escribint que m´encanta!!!! I LOVE YOU BABY

    ResponderEliminar
  4. hola moni soc en santi te de dir que es la primera vegada que parlo amb un bloc,soc una mica antiquat tot just ara començo a fer Maials.Bueno al asunto ens alegrem moltíssim que estiguis tant bé encara que els bixus no et deixin respirar tranquil·la pensa que estas en un paradís i com a tal las de viurà,disfruta cada moment,cada segon de cada dia que estiguis aquí perquè oportunitats aixi no es troben cada dia,nosaltres aquí t'embajem per la tranquil·litat que tu tens aqui i per el nul estres que suposa esta en un paradis com aquet.En Biel aqui es pasaria el dia caçan crancs ara que si son tant grans com dius potser es posaria a corre ell també.Hi han pescadors?La gent viu de la pesca? I tu pescas? Si no tens caña l'hi diré el tiet Joan que te nen vii una per correu jejejeje.
    Bueno bonica molts patons hi abrasades de part de L'agnes L'Aina la Berta en Biel i jo.
    PD. es la vegada que e escrit mes per correu amb la meva vida no et miris les faltes .
    ADÉU GUAPA JA TORNARÉ A ESCRIURE UN ALTRE DIA JA QUE MA AGRADAT MOLT.

    ResponderEliminar