jueves, 24 de mayo de 2012

23 de maig 1ª PART

És un  dia sense cap incidència en especial.He dormit malament per la calor i els bitxos que encara sento per tot arreu, pero ja em vaig adaptant.
M'he llevat a les 7.20h , una mica tard la veritat. faig estiraments, passejo per la platja i esmorzo. Després capa escola amb els nens, tot bé són moníssims. Dinem.
Famolta calor,em noto baixa de pressió.Descanso una estoneta en una  de les hamaques entre palmeres però no   aconsegueixo dormir. Em  poso el banyador i vaig cap a la platja. l'aigua està calentoneta, estàde conya! mmmm em relaxo a la tovallola, tinc un mini cranc al costat que surt d'un foradet a la sorra. El sol està mig amagat però l'aire és calent. aquí no fa mai  fred. No hi ha ningú en tota la platja, és genial. Dónaper pensar molt... potser massa?  De sobte apareixen una parella joveneta de guiris. Es fan bromes, s'agafen de la  mà, es fan petonets. Passen per davant meu i  emmdiuen "Hi!" i jo tb els hi contesto. Potser estan de Honeymoon, és un  lloc romàntic aquest. francament me'ls miro amb  enveja, enveja sana però  enveja a la fi. 
Després endresso la meva habitació i la Lola m'ajuda. És un dolcura de nena ( no funcioa la c trencada). fa pixar doncs ho ordena tot d'aquí cap allà. Col.loca les coses com a ella li sembla que han d'estar i per acabar em posa un mocador al cap perquè diu que sóc una princesa. Me la menjaria! penso que ha de ser genial tenir 7 anys i viure en  un lloc així ambb aquest contancte amb la naturalesa. Els nens són pura inocència i la Lola no n'és cap excepció.
Després anem les dues a banyar-nos a la platja, són les 17.30h i falta poc perquè es faci fosc o sigui qu ens hi estem poca estoneta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario