miércoles, 16 de mayo de 2012

Adaptació al medi

16 Maig dimecres
Les classes amb els nens molt bé. Em canso pq no estic acostumada i haig estar a sobre d'ells cinc hores seguides però són bons nens i molt llestos i vius!
El pitjor és la nit. Aquesta nit passada ha estatterrible, no  he pogut dormir ni un minut. Entre el jetlag i això faig un careto de pena, semblo una gipsy. Ahir pensava que mataria per una pedicura.Porto els peus sempre  bruts ja que a molts llocs anem descalssos i tot el dia m'estic netejant les plantes dels peus. Ja m'hi acostumare, suposo. Només porto tres dies i estic en  procès d'adaptació de tot.
Tornant al que us explicava ahir ja vaig comencar malament la nit, només anar al wc em trobo una aranya enorme amb forma de piràmide o algo així. Es veu que és una aranya rara de veure i és tot un privilegi. Per mi es podia quedar al seu cau fins que marxi de l'illa!! Allò ja em va crear mal rotllo, ara que ja tenia mig dominat el tema  crancs va i aparèix aquesta visita. Desprs de sopar vig anar cap a dormir i descansar. Al tancarr els ulls és tot fosc, penseu que la electricitat que hi ha és poca i no hi ha llum fora de  les habitacions ( la llum que tnc és molt  petita i tinc un endoll per el pc per sort). En fi que tot queda a les fosques i només se sent la remor  del mar (molt forta ja que estem apocs metres) i tots els bitxos del món que comencen un festival. Mentren tots els cangelos del món i acabo dormint amb la lot a la mà dreta i el vano a la mà esquerra. Em barallo amb un bitxo que acabo matant a  cops de  sandalia i mig somicant. En aq moments recordo que l debby, la  instrucora esnorkel dorm al meu costat ( és una dona uns 50 anys i regordeta com jo, no us imagineu cap Sirena.
u
 cap Sirena).
    

No hay comentarios:

Publicar un comentario