martes, 29 de mayo de 2012

Practicant anglès

Ja esic mes aclimatada, els bitxos ja no em fan tant de por. Ben mirat es bastant absurd però em fan cosa! No puc fer-hi més. Avui no he dormit sola... No sigueu mal pensats!! Ahir a la nit van entrar dins la meva habitació 3 dels 4 gossos de la casa i s'han quedat allà dormint amb mi. M'han protegit dela bitxos jajaja Aquests dies està plovent però s'agraeix. Més aviat fa ruixat fort matí i ja s'ha a acabat pero va be per refredar una mica l'ambient. L'escola està apartada de la platja i allà fa més calor i és allà on m'acrivillen els insectes, els hi dec semblar carn fresca. Tot i ser temporada baixa no pata de venir gent a Derek's place. Principalment són parelles avabats de casar, americans, canadencs o anglesos. És molt interessant perquè veus altres cultures, maneres de pensar etc va bé conèixer gent nova. Als vespres quan sopem és quan ens reunim i tothom explica alguna cosa naturalment en anglès. Moltes vegades no m'entero de la peli jajaja crec que m'invento cada història amb els trossets de la conversa qye vaig pillant, ric jo sola jaja d'altres resulta que ho entenc i tot i puc riure les bromes perquè realment les entenc. Dos mesos és justet per parlar l'idioma però no em faria falta gaire més, potser 6 mesos estaria bé. Tranquis que no em penso quedar sis mesos si és que algú ja està tremolant. Ara que ben pensar no estaria malament i potser a algú ja li semblaria bé. De moment ho deixo a l'aire... Ah ahir va arribar el Sebastian, un francès que serà el substitut de la Debra la instructora de diving durant el mes de vacances d'aquesta q per cert marxa cap a Texas. Es veu un noi agradable i simpàtic. Aprofito per practicar una mica el meu francès oblidat dins l'armari de Terrassa els última dos anys. A ell també li va bé practicar una muca d'espanyol. Fa 7 snys que volta per el món fent classes de diving! Ja veieu la penya com volta!! Pujaré fotos dels animals que veig per l'illa. Porto Iphone i la càmara bona q se'm fa curta francament però el money no dóna per més. Ara vaig a donar-me un capritxet, he quedat amb una americana que fa massatges jiji porque yo lo valgo! Ok? No volia despedir-me sense dir-li a ma cosina Fina que ja sé que em llegeix! Que no es preocupi si no pot contestar jajaja un petó molt fort.

No hay comentarios:

Publicar un comentario